Ajuus!

bilspleet

Einde
Zo jongens, dit was het dan. Ik houd me al een tijdje stil op Uitgekleed en nu trek ik de stekker er helemaal uit. Wat?! En je boek is nog niet eens af! Klopt. En dat is het voorlopig ook niet. Ik was een heel eind, maar het moet helemaal anders. Jammer, maar daar wordt het alleen maar beter van. Dat zeg ik heel stoer, maar ik heb er om gehuild en over gevloekt en nu laat ik het allemaal bezinken om er daarna weer fris naar de kijken en opnieuw te beginnen.

Dank lieve mensen voor het volgen en voor de lieve berichtjes die ik ontving de afgelopen twee jaar.

En dan het goede nieuws: ik begin een nieuw blog! Ook nu weer in het verlengde van mijn eigen leven. Na twaalf jaar werken voor de VARAgids ben ik namelijk werkloos. Wegbezuinigd. Ik ben niet de enige die thuis zit, dus ik dacht daar zit een blog in. Zoals Uitgekleed een stok achter de deur was om een jaar geen kleding te kopen, is Uitgewerkt (- Aan de slag) een manier om nieuw werk te vinden. Een blog over mijn leven zonder baan. Een platform waar mensen zonder (vast) werk elkaar kunnen ontmoeten. Een plek waar opdrachten of banen kunnen worden aangeboden of worden gevonden en men ervaringen en weetjes kan delen. Ik ga kijken of ik er mijn werk van kan maken, blogger zijn, en … nou ja ik heb heel veel ideeën. Ik zou het ontzettend leuk vinden om jullie daar weer te zien: Klik!

Plaats een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217