Daar ben ik weer!

Beste lieve Uitgekleed-volgers,bvk0CLZwx3xdXYY5GZnIqZfmWeDNHkOnjNvFaVgyJsc,qE_XdWWBlvY-at_dJFSykbvdhbsGm18z0L5zoKWye9s

Hoe is het met jullie? Ik weet dat ik heb gezegd dat ik niet meer van mezelf zou laten horen op dit blog. Dat je mij voortaan op mijn andere blog, Uitgewerkt, kunt volgen. Dat gebeurt helaas nog niet massaal. Niet dat dat moet natuurlijk (MAAR LIEVER WEL!), maar ik begreep laatst dat er sprake van een misverstand kan zijn. Wil je zoals van ouds een e-mailtje ontvangen als ik iets nieuws heb gepost, dan moet je je opnieuw inschrijven. Op Uitgewerkt dus.
Ik kan dat niet automatisch door koppelen helaas.

IK WIL UITGEWERKT VOLGEN
Dus als je nou hier klikt: klik, dan zie je vervolgens op de pagina rechtsboven, onder mijn foto staan ‘Volg Uitgewerkt via e-mail’. In de balk daaronder voer je je e-mailadres in en daarna klik je op ‘subscribe’. Dan ben je nog niet klaar! Er opent een venster en daar moet je nog wat in code invullen om te bevestigen dat je Uitgewerkt wilt volgen.

Ik zou het erg leuk vinden om op Uitgewerkt van je te horen. Op vrijdag, zaterdag of zondag laat ik mijn week in foto’s zien en door de week vertel ik weten waar ik mee bezig ben. Een keer in de maand kun je een interview lezen van een zzp’er of werkzoekende in Koffie drinken met...
Onlangs was daar verhaal van Saskia Derks te lezen. Ze startte begin dit jaar haar eigen bedrijf, waarmee ze de wereld mooier maakt door verhalen te verzamelen. Haar hele leven blijkt een aanloop naar deze carrièreswitch.

‘Als kleuter was ik op woensdagmiddag altijd bij oudere boertjes in de buurt te vinden. Ik hielp hen met bonen doppen en varkens voeren en zij vertelden mij hun verhalen. Over de oorlog bijvoorbeeld. Machtig vond ik dat en indrukwekkend. Ik proef nog de lauwe, mierzoete ranja. Daar is mijn interesse voor verhalen en voor andere mensen ontstaan.’
Hier lees je heel het interview. En hier dat met cameraman Jan Rein Hettinga en daar dat met werkzoekende Zeeuw met gouden handjes Hadassa Francke.
[Als je iemand kent of bent voor in Koffie drinken met … mail me dan op
jokeweststrate@gmail.com Héél graag!]
LIBELLE
Diezelfde cameraman heeft ook deze prachtfoto’s gemaakt. De mooiste laat ik nog niet zien. Die is voor mijn sollicitatie bij Libelle. Libelle zoekt namelijk een Producer Lifestyle en ik wil heel graag dat ik dat wordt, dus ik wil ‘iets visueels’ doen, in de hoop dat de sollicitatiecommissie dat kan waarderen Ook daar kun je over lezen op Uitgewerkt.
Uit ‘Mijn week in foto’s’:
Ik kan het hier natuurlijk niet maken, maar ik beloof dat ik in de eerst volgende blog dat ik op Uitgewerkt plaats zal verklappen waar ik het jurkje dat ik op de foto’s draag vandaan heb. Uitstekende zomerse sollicitatie-kledij namelijk. En dan moet je snel zijn, want het is er eentje uit de uitverkoop. Dus, tot op Uitgewerkt!
Liefs, Joke

Geef een reactie

