Nieuw haar voor Liever geen jurk

027

032

Mijn nieuwe haar voor de cover van ‘Liever geen jurk’. Klopt, we zijn daar eerder mee bezig geweest. Met het omslag van mijn boek bedoel ik, maar de harde schijf is gecrashed en elders was er niets bewaard. Hoe dan ook, deze keer hebben we het veel professioneler aangepakt. Wouter huurde een fotostudio en ik ben geknipt en gekapt door Berni Ottjes (nou, dat willen we allemaal wel! Wat een heerlijkheid om zo vol vertrouwen in de stoel te zitten. Ik zag meteen dat hij wist wat hij deed). Berni föhnde mijn lokken en ik was in de zevende hemel. Wat was ik als kind blij geweest met zo’n resultaat: weg krullen, hallo slag. Zodra ik het nat maak heb ik mijn oude structuur terug natuurlijk, maar tot die tijd geniet ik van mijn zachte haar.

Geef een reactie

