Decembercadeautjestips

Noorse trui
December, cadeautjes maand! Ik vond het zo leuk omvoor het vorige blog tassen te zoeken, ik dacht ik maak een klein december-cadeau-tip-blogje. Van spullen die ik leuk vind. Te beginnen met de fijne Noorse trui. Een aantal jaren geniet ik van een heerlijk warm exemplaar dat ik ooit kocht  op het Waterlooplein. Hij is

zo warm, dat ik hem alleen aankan als het vriest. Daarom heb ik er onlangs nog een ge-internetshopt in de hoop en verwachting dat ik deze vaker aan kan: il_570xN.515823898_5vl8

Leuk hè? Wil je ook? Deze komen van Etsy.

1. Jaren 80 trui metallic goud en crème (S/M), €21,17 2. Jaren 60 Faire Isle Blue (M) €56,71 3. Jaren 90 L. L. Bean bruin/wit wollen vest (Extra Large) €56,71 , 4. Jaren 80 Icelandic Yoke vest (L), €56,71

Riem!

Leren riem (tanned buckle braided denim hand stamped) (M/L),  €12,10

il_570xN.370555950_prfl



Kleintjes Superleuke t-shirts met prints die nergens echt te koop zijn, maar alleen te bestellen via e-mail (lstremmelaar@hotmail.com). Alle maten, Fair wear, biologisch katoen en bamboe, €19,95

Met een leuk vestje erbij. Van Little Vintage bijvoorbeeld, hier vind je dit soort niet te versmaden truitjes!

Dalahäst
Perfecte folk-versiering voor Kerstmis. Ik zou het liefst zo’n rood houten paardje van Nils Olsson neerzetten, maar die zijn niet goedkoop. Rond de dertig euro vind ik ze op Etsy. Gelukkig zijn daar afgeleide sierpaardjes:

Notitieblokje €7,56; DIY Dala Horse Garland Rainy Day printable PDF-project
€3,00; Paardjes voor in de kerstboom €17,36 (voor 4 stuks)

Sieraden

Armbandje €25,71 Minimalistische ring €19,66 Kristal ring €11,95

Keecie

iPhone-hoesje €19,00,  Sleutelhanger €6,00, Portemonneetje Mini me €16,50

Sissy Boy

Poster French Cock, €9,95, Armbandje €14,95238640450001

Kerstster, €7,95

HEMA

Juwelendoosje €3,95, Notitieblokje €4,95, Huissokken €7,95

En dan nog wat webshoptips:

Donna Wilson

Tas ka

Fine Little Day

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

