HEBBEN! Tassentic

HEBBEN!
Wonderbaarlijk. Twee tassen die ik eigenlijk min of meer van mijn HEBBEN!-lijstje had geschrapt, staan er weer op!

De Fjällräven Kånken rugzak in oranje

fjallraven-kanken-backpacks-3

En jawel: de Hungry Harry van Keecie. In grey brown used look.

hungrygreybrownhungrygreybrown2

 

 

Sint op Marktplaats
En dat terwijl ik net een prachtige tas voor Sinterklaas heb gekregen! Ongelooflijk. Ik geloof dat ik een tassentic ontwikkel. Deze schoonheid komt van Marktplaats!
Goeie tip voor Sint-cadeautjes.

025

Hier, ik heb er een paar uitgezocht die nu op Marktplaats staan. Kijk dan hoe leuk!

1. Franse zadeltas (hoogste bod: € 25,00) 2. Juchtleren tasje (prijs : € 6,00) 3. Zwarte zadeltas met bloemetjes
(prijs: € 15,00) 4. Vintage leren schoudertasje (hoogste bod nu € 12,50) 5. Bohemian vintage (hoogste bod nu: € 15)

Jouw leven als verhaal
Nog een goede – of beter: een BIJZONDERE – cadeautip voor de decembermaand: Leg verhalen van vroeger vast voor later. Of laat het doen, door Van Vroeger Voor Later bijvoorbeeld. Verhalen die de moeite waard zijn blijven zo bewaard voor kinderen of kleinkinderen, geliefden etc. De verhalen komen in een boekje op papier, eventueel met beeld (foto’s, documenten, of andere illustraties). In brief-, portret- of verhaalvorm. Dat is nog eens een origineel cadeau!

Comments
One Response to “HEBBEN! Tassentic”
  1. Tam schreef:

    Ooooh, maar Joko, Keecie heeft nu weer een nieuwe. Speciaal voor jou gemaakt, want hij heet Elephant joke. Echt ge wel dig!!! En super handig denk ik. Beter dan Harry…(en even duur)

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

