Zal ik het kopen?

Screen-Shot-2013-06-05-at-7.18.12-PM

Ik weet het, ik ben erg op tijd, maar dat is juist goed. Voor je het weet dringt de herfst zich op en kun je niet wachten om nieuwe kleren te kopen voor het nieuwe seizoen. Voor je het weet koop je dan meer dan je eigenlijk had bedacht. En voor je het weet kom je thuis met dingen die je eigenlijk al in overvloed hebt (bij mij: vestjes), alleen dan nog niet in dit model en in deze kleur. Dit ‘Zal ik het kopen?’-kaartje (2- 5×7 cards on one 8×10 page) kun je uitprinten en naast je computer hangen. En je stopt er een in je portemonnee. Word jij even een verstandige koper!

 

(via And Then We Saved)

Geef een reactie

