HEBBEN!- Dierenliefde

converse-all-star-black-04-604x403

Lang geleden dat ik een ‘HEBBEN!’ heb gepost. Ik ben sinds een tijdje in de ban van een slangenarmband. Nooit gedacht, maar het is zo. Ik vind ’t een beauty! Er zijn nogal wat verschillende soorten, maar ik heb mijn oog laten vallen op deze:

silver-Mamba-summer1

En oké, eigenlijk ook op al die andere sieraden van Mimilamour.

DSC07947

Mimilamours Facebookpagina is ook leuk om te bekijken.

Nog meer stiekeme dierenliefde: leeuwentrui van No robot

leeuwv

Geef een reactie

