Nazomer sneaker

NazomerBlogNazomeren
Om de tijd te doden tussen mijn aankomst op Utrecht Centraal en mijn afspraak die daar zou verschijnen keek ik wat WE het komende seizoen te bieden heeft aan kleding en accessoires. Ik zag veel leuks! Toch werd ik er melancholisch van. Of beter: wat triestig. Niet vanwege de kleding, maar wat de kleding aankondigt: het naderende einde van de zomer. Dat had ik zelf al in de gaten, want de zon is ’s avonds sneller van mijn balkon verdwenen. En in het begin van de nazomer wil ik daar niets van weten.

Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik van fijne breisels houd, maar ik ben er nog niet aan toe. Ik wil nog volop zon! Elk jaar voel ik dat lichte verdriet over het einde van het zonnige seizoen (en dat is het dit jaar, in ieder geval voor mij – bovendien hoorde ik gisteren op het journaal dat de temperaturen volgende week nog flink gaan stijgen! Mooi zo.) Ieder jaar is er ook een moment dat ik juist zin krijg in de herfst. Dan kan het mij niet snel fris genoeg worden om een knusse trui aan te trekken. Ik ben benieuwd wanneer het zover is.

Ik ben er al mee bezig geweest, want ik heb platte schoenen gekocht met een bontje van binnen (de instagramvolgers (klik) weten dat reeds) en toch Bensimons. Geen blauwe, maar kastanje bruine. Herfstiger kan niet.

006

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

