Zomer/herst-loafer

O ja, de Bensimons (en hier). Het mocht niet zo zijn blijkbaar, want er is iets misgegaan met het versturen van de juiste maat. Spartoo was wel zo aardig het retourticket voor me uit te printen zodat ik tijdens mijn vakantie (ik heb thuis geen printer) maat 37 terug kon sturen en om een kortingsbon van tien procent te geven omdat er is iets misgegaan met het op sturen vanmaat 38 en ze niet meer op voorraad zijn.

Nu zit ik te denken of ik de Bensimons niet gewoon moet vergeten en voor een van deze opties moet gaan
(ook plat, ben ik dol op tegenwoordig):

STYLE_News_ColeHahn_Reflected

cole-haan-reflective-shoes

De loafer is een samenwerking tussen Cole Haan en Nike air. En ik vind ze cool, evenals de naam:
Cole Haan Monroe Penny Loafers

5788222

Deze schoen, van Monoprix, is ook tof

Beiden kunnen goed voor het restje zomer en de herfst vind ik.  Maar welke is het leukst? En als het de loafer is: welke kleur?! (Ja natuurlijk zou ik ze het liefst beiden aanschaffen!) Help!

Iets totaal anders, maar wel met het heerlijk vrije zomergevoel, deze mensen bouwden een geweldig huis in het bos met een gevel van glas!

 

Meer foto’s

Geef een reactie

