Win dat super mode-logboek!

viewer

Herinneren jullie deze nog? Nou, hij hing op de lancering van Dear Fashion Diary hoor! Alleen was ik helaas niet aanwezig. Maar kijk, daar hing-ie:

IMG_0535

(Meer foto’s van de lancering: klik)

Mode-logboek
Ik heb het off-line dagboek tijdens mijn vakantie gekocht en ik ben razend enthousiast. Het boek is doordrenkt van mode, maar niet op de koop-dit en koop-dat manier. Nee, Dear Fashion Diary (het eerste boek van Emmi Ojala en Laura de Jong: klik en klik) is een ‘doe-boek’ met ruimte voor tekeningen, collages en aantekeningen’. Door de opdrachten te doen ontdek je jouw persoonlijke stijl en smaak, zie je waar jij inspiratie vandaan haalt, overdenk je je miskopen, modeflaters en juist je -successen. Het invullen van je eigen mode-logboek is de perfecte aanloop naar een tijdje (maand, kwartaal, jaar) geen kleding kopen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

book_dear-fashion-diaryWinnen (kan niet meer, het boek is inmiddels vergeven!)
Omdat ik denk dat er onder jullie zeker een aantal lezers zijn die best gecharmeerd is van een tijdje geen kleding kopen (maar nog een zetje nodig heeft om het te doen), heb ik Laura heb gevraagd of ik een exemplaar weg mag geven. Dat mag! (Zegt ’t voort op Facebook, Twitter etc.) Dus, als je staat te springen om het boek in te vullen beantwoord dan deze vraag:

Wat hoop (denk) je te leren over jou stijl/smaak van Dear Fashion Diary dat je helpt om een tijd geen kleding te kopen?

Als je ongeduldig bent, je kunt het boek voor maar €12,90 bestellen bij Bruna book_dear-fashion-diary

Comments
3 Responses to “Win dat super mode-logboek!”
  1. Jantine schreef:

    Ik doe graag mee! Ik wil nou eindelijk wel eens ontdekken welke kleding bij mij past en me het beste staat. Volgens mij kan ik dan: 1. alles uit m’n kast wegdoen wat daar niet hoort, en 2. alleen nog dingen kopen die perfect zijn.
    Ben trouwens erg geïnspireerd door je weblog, denk er sterk over om vanaf 1 januari een jaar geen kleding te kopen. Lijkt me een behoorlijke uitdaging! Jij hebt het goed gedaan in ieder geval!

    Groetjes, Jantine

  2. joza jagodic schreef:

    Ik weet niet wat je moet doen om dit boek te winnen…. hier een commentaar achterlaten misschien? Een jaar geen kleding kopen zou mij nog wel lukken maar 1 jaar geen stofjes??? Een uitdaging
    Afijn, ook ik wil nu wel eens weten wat bij mij past en wat mij staat. Dus doe mij zo’n boek……

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

