She Lets Her Hair Down

989c49734cd6687168265a1e4d02d7b2

De Bensimons werden gistermorgen afgeleverd. Helaas te klein. Op de site waar ik ze heb besteld raadde ze aan een maat kleiner te nemen dan gebruikelijk. Ik vond het vreemd, omdat het een Frans merk is, maar ik dacht aan Birckenstocks (weliswaar niet Frans, maar toch), waar ik echt een maat kleiner van nodig heb, dus ik dacht: laat ik niet eigenwijs doen. Jammerdebammer.

Terugsturen is gratis, maar nog geen sinecure, want ik heb geen printer en ik moet het retouradres plus streepjescode uitprinten.  Als het goed is wordt er een nieuw paar in de goede maat opgestuurd. Ik ben benieuwd!

Nog een paar thuisvakantie-ideetjes:

* haal bruiswater in huis (ik houd van de lichte bubbel) – lekker met citroen of limoen (niet een schijfje, maar een halve vrucht uitknijpen in je glas water)

* maak cocktails

* ruim je boekenkast op voor het voldane gevoel

* zoek ‘soeveniers’  in een kringloopwinkel

* lak je nagels

* koop exotische bloemen bij de bloemist

* ga naar de pedicure (staat al jaren op mijn verlanglijstje. al jaren. ik schaam me voor mijn tenen)

* ga naar een museum

* probeer een nieuw kapsel. kijk eens wat ik heb gevonden op She Lets Her Hair Down:

En kijk hier even als je wilt weten of er voor de vorm van jouw hoofd een perfect kapsel bestaat …

http://www.sheletsherhairdown.com/2013/07/the-best-haircut-for-your-face-shape.html

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

