Mediterranean touch

5963678730_6fb9ba53b4_o

Jongens WAT EEN GELUK dat ik juist nu vrij ben! Net nu de zomer is begonnen. Perfect voor een thuisvakantie. Mijn schouders zijn maandag verbrand voor een mediterane touch.
En er zijn veel meer dingen die mij een vakantiegevoel geven:

uitgebreid ontbijten (met ander eten dan normaal)

ontbijt buiten de deur

groenten, fruit en brood ergens anders halen dan je gewend bent

boodschappen doen ineen andere wijk

koffiedrinken in onbekende cafés

koken met ingrediënten die je niet kent. uit de losse pols: als het mislukt haal je pizza, als het lukt voel je je een chef

warm eten tussen de middag

veel lopen door delen van de stad waar je normaal gesproken niet komt

geen tv kijken (wel dvd’s)

Dove-bodymilk met glinstertjes smeren voor een luxegevoel EN een in de zon glinsterende huid

andere deodorant, wasmiddel (wat je maar nodig hebt) kopen dan die je doorgaans gebruikt

haal een proefmonstertjes parfum bij de parfumerie van een geur die je altijd hebt willen proberen

en dan heb je natuurlijk nog het park en het strand! Dat laatste ga ik vandaag maar eens doen, denk ik.

Nog tips voor een fijne thuisvakantie? Ik hoor ze graag!

paulferney_santacruz3_36x36_600beachballbabe-814x10245915940c17adb311a4b4cb24a49a6844

Geef een reactie

