Parijse sneaker nonchalance

bensimonstyleIk overdrijf niet als ik zeg dat ik al maanden nadenk over espadrilles. Nu en dan hè. Echt niet constant. Maar dan denk ik ook aan Allstars. Want die vind ik ook leuk.  En toch is er dan steeds die twijfel. Welke van de twee zal ik  kiezen? Maar de grootste twijfel komt geloof ik hier op neer: iedereen heeft ze.
‘Dus?,’ denk ik er dan achteraan. ‘Ze zijn leuk, dus natuurlijk heeft iedereen ze.’
‘Ja maar, ik ben niet iedereen.’
‘Nee, natuurlijk Joke, maar ook: jawel Joke. Ook jij (juist jij!) bent gevoelig voor hypes en joenowit.’

Ik weet het. Maar toch. Maarrrr, ik heb de oplossing. Met mijn voorliefde voor Parijse nonchalance heb ik besloten voor een kruisbestuiving van de espadrille en Allstars te gaan: de Bensimon (tennis elastique). Ik heb ze net besteld (een maat kleiner dan mijn normale schoenmaat, zoals geadviseerd en ik ben heel erg benieuwd). Gelukkig mag ik ze gratis retour sturen. ballerinas-Bensimon-TENNIS-ELASTIQUE-133574_350_ALeuk?

Comments
One Response to “Parijse sneaker nonchalance”
  1. ida schreef:

    ja leuk! waar heb je ze besteld?

Geef een reactie

