Strandhaar

Vakantie! Ik heb vakantie. Heerlijk! Ik ga niet weg, tenminste niet echt op vakantie, maar ik ga schrijven aan Liever geen jurk en ik heb wat meer tijd voor uitgekleed hoop ik. Maar ik ga niet alleen maar werken natuurlijk. Op regenachtige dagen ben ik van plan Homeland te kijken en als de zon schijnt wil ik naar buiten en met vriendinnen afspreken. En morgen ga ik een nachtje naar Gent. Zaterdag aan het einde van de middag interview ik Paul Verhaeghe voor m’n boek, en als ik dan toch in Gent ben kan ik er net zo goed een weekendje van maken.
(Tips zijn welkom!)

72ee0a3c5db181b43fd8d217c70c0431Het wordt volgens mij heel mooi weer, maar zelfs als het regent is Gent geweldig. En strandhaar heb ik toch wel. Uit een potje. Ha! Een niet te goedkoop spulletje en de geur kan wat mij betreft ook beter, maar wat een goed goedje zeg! SachaJuan Ocean Mist maakt je haar stroever stugger en geeft volume. Het is voor dun haar, staat er, maar het werkt net zo goed bij mijn krullen (die minder volume hebben dan vroeger, maar geen dun haar genoemd kunnen worden). Ik heb het nog maar een keer in gespoten en ik heb er nu al zeker vier dagen profijt van (Maar dan maak ik het dus niet nat tussendoor en ik kam het ook niet, dat is alleen maar bevorderlijk voor een ‘messy’ coup. Dus.)

Geef een reactie

