Ennn nummer 3: Libelle

Jahoor, ik heb wéér een oproepje. Koopverslaving is hipperdepip blijkbaar. Libelle wil graag mensen spreken (en ik ben te bekend – giller! – omdat ik met mijn hoofd in Margriet  (en hier) heb gestaan. Het kan verkeren mensen)

Komt-ie:

Oproep:
Voor het tijdschrift Libelle werk ik momenteel aan het thema ‘verslavingen’. Hiervoor spreek ik drie vrouwen die een verslaving gehad hebben of nog steeds hebben. Omdat koopverslavingen veelvuldig voorkomen, zou ik een vrouw tussen de 30-55 jaar willen interviewen die haar eigen persoonlijke verhaal wil delen. Hoe raakte je verslaafd, tot welke problemen heeft het geleid en vooral: hoe ben je hier mee omgegaan?

Het gaat om een kort interview dat alle betrokkenen voor publicatie te zien krijgen om eventuele onjuistheden te vermijden. Daarnaast wordt er een mooie foto gemaakt, inclusief visagie en styling. Dit gebeurt tussen nu en drie weken in een fotostudio in de Randstad. Reiskosten worden vergoed, en de foto krijgt iedereen na afloop toegestuurd. Wil jij je andere lezeressen die met hetzelfde probleem worstelen een spiegel voor te houden door je verhaal te delen, mail dan naar laura.vandermeer@sanoma.com en schrijf in het kort wat over jezelf. Ik neem dan snel contact met je op. Voor eventuele vragen kun je me ook altijd benaderen.

Hartelijke groet,
Laura

6a016300f919ba970d016300fe1bea970d

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

