Niet op tv, maar misschien wel in een blad?

Lieve mensen, ik ben wat vergeten te vragen gisteren. Ik heb namelijk wederom een media-oproepje (ja, koopverslaving is in blijkbaar, of komt gewoon veel voor, dat zal het zijn). Dit keer niet voor de televisie, maar voor in een blad.  Freelance journalist Marjolein Straatman zoekt een koopverslaafde dame die haar verhaal (anoniem) wil doen. Kijk:

Hallo lezer,

Voor een artikel ben ik op zoek naar een vrouw (28-32 jaar) die te maken heeft of had met een koopverslaving. Mag anoniem, als je dat wenst. Ik vertel je graag meer over de precieze bedoeling en het betreffende blad. Mailen kan naar journalistopzoek@gmail.com

Groet, Marjolein

Wederom, voor wie wil!

En ondertussen denken jullie natuurlijk, leuk hoor Joke, die t-shirts waar we op kunnen stemmen en die media-oproepjes, maar hoe staat het nu eigenlijk met je voornemen van dit jaar????? Nou helemaal niet goed! Maar daarover een andere keer want ik ben bezig met het hoofdstuk over de HEMA voor Liever geen jurk. Leuk joh, ik heb het geheim ontrafelt … Zo dubbele cliffhanger, wauw!

Hier was ik

355081151_640

1832__MIC3976

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

