Special member (2)

indexRouleer de kleer
Ik had jullie verteld over de aanbieding van het special membership dat rouleerdekleer mij aanbood toch? Nou, ik ben er op in gegaan. En het is hartstikke leuk! Het is een soort Marktplaats. Je load je items up op de site, rouleerdekleer beoordeelt de kleding en kent het een aantal punten toe. Die punten zijn je credit en daarmee ga je winkelen. Bij elk item zie je hoeveel punten het kost. Je koopt dus met je punten. Het enige dat je met echt pegels betaalt zijn de eventuele verzendkosten en als je geen special member bent een half – of jaarlijkse abonnement van –  ik dacht – vijf en tien euro.

Calvin Klein
Ik heb een grijze oversized mannentrui, een bordeaux rood  t-shirt geruild. En onderweg naar mij is een wollen jas van Calvin Klein (7 punten). Ik ben heel benieuwd!

Vreugd
Ik zou zeggen meld je aan: hoe meer kleding hoe meer vreugd (want meer te ruilen)!

stempel

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

