In the pocket

superstar-trenchcoat-ecru-zwart Ik heb nog nooit zo snel een internet aankoop gedaan als met deze trenchcoat. Ik had een trenchcoat geleend, maar die was volgens mijn broertje – en volgens mijzelve overigens –  niet goed genoeg voor het projectje dat wij tweeën uitvoeren in verband met Liever geen jurk … (eind mei ongeveer vertel ik meer). Sorry M., je jas is hartstikke leuk, maar voor het bedoelde effect moest het een (ziekenhuis)witachtige kleur zijn.

Afijn, ik snel een jas opgesnord bij Wehkamp. De volgende dag kon hij in huis zijn en binnen een aantal weken gratis en voor niks teruggestuurd. Maar hij gaat niet terug, want dit is DE trenchcoat voor moi. En ik heb er dus niet eens lang voor hoeven zoeken. Oké, ik heb vanaf het moment
(13 september vorig jaar) dat ik dacht dat ik er een wilde wel af en toe gekeken, maar nooit echt gezocht en nu is hij me bij wijze van spreken in de schoot geworpen. In de uitverkoop ook nog. Geluksvogel dat ik er ben. Oorbelletjes (H&M) erbij en ik ben een dame.

088

Dat heerlijke gerecht heeft broertje de fotograaf gemaakt. Hij is namelijk ook nog kok. Deze heerlijke risotto maakte het poseren meer dan goed!

Comments
2 Responses to “In the pocket”
  1. Hilde schreef:

    Hij is leuk, je nieuwe trenchcoat! Ik heb er nu al drie maanden geen-kleding-kopen opzitten! het gaat prima, ik begin het ook steeds vreemder te vinden dat ik steeds maar nieuwe kleren ging kopen terwijl ik al zoveel had…

  2. uitgekleed schreef:

    Hilde!

    Wat leuk om van je te horen (excuses voor de late reactie). Wat goed van je dat je het zo lang volhoudt en wat goed ook dat je vervreemd van je koopgedrag. En hoe gaat het met je vriendinnen die de uitdaging ook zijn aangegaan?

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

