Mode-battle

Voor de Wereld van Morgen
Dat ik bezig ben met het schrijven van een boek weten jullie inmiddels. Precies: Liever geen jurk is de titel. Eind oktober is de boekpresentatie. De laatste donderdag van die maand, dus houd het in de gaten!

Nu lijkt het mij geweldig om naast het boek een site te realiseren. En dat kost geld. Daarom doe ik mee met de mode-battle van Voor de wereld van Morgen van de ASN-bank. Er is €3500,- te verdelen. Samen met andere kandidaten heb ik mij ingeschreven (dat kan tot 8 april). Straks kiest ASN twee projecten die de bank het meest aanspreekt en dan mogen bezoekers van de site stemmen: Met iedere stem gaat er vijf euro naar het project naar keuze. Net zo lang totdat de koek (€3500,-) op is. Spannend!

Ik houd jullie op de hoogte. Kijk alvast even rond op de site. In de rechterkantlijn is een agenda met allerlei interessante evenementen!

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

