Uitstelgedrag

uitstellenIk MOET echt gaan schrijven aan mijn boek nu. Eind maart moet ik drie hoofdstukken inleveren. Dat betekent een hoofdstuk per weekend (…). Maar ik vertoon uitstelgedrag. In ieder geval in mijn hoofd. Ik wil mijn kledingkast gaan opruimen. Mijn nieuwe BFF/kleding(en aanverwanten)verwante/persmeisje heeft mij wat jurkjes beloofd uit haar opgeruimde kast (je ziet, het komt wel goed met Liever geen jurk, want een persdame die tegelijkertijd de doelgroep is van het boek, dat is natuurlijk de beste combinatie). Maar goed, ik moet uiteraard ruimte  maken in mijn kast voor die nieuwe ‘arrivals’. Bovendien weet ik dat er overbodig kledingspul uit kan. Goed selecteren en dan kijken waar er binnenkort een kledingruilpartijtje is. Het komt vast door het op hande zijnde nieuwe seizoen (behalve dan dat het gaat sneeuwen dit weekend) dat ik weer hunker naar nieuwe kleding.  Ik schrik van dat gevoel. Ben direct bang dat mijn koopdieetjaar voor niets is geweest. Maar dat is vast niet zo. Toch? images

Goed moment om te beginnen aan het hoofdstuk waar ik psychiater en verslavingsdeskundige Bram Bakker bezoek…

Wish me luck!

Comments
2 Responses to “Uitstelgedrag”
  1. Hilde schreef:

    veel succes met het schrijven, ben erg benieuwd naar het boek!!

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

