O jee, twee

En toen kocht ik ineens twee tassen van Keecie. De ene – Monkey tree – bij Keecie zelf. De andere – Picking Flowers medium – op Marktplaats. De laatste was zo’n koopje, kon ik niet aan mij voorbij laten gaan nadat ik het voorbeeld in het bruin afgelopen zaterdag bij het persmeisje (de vrouw die de pers van m’n boek Liever geen jurk gaat doen) zag. Net nadat mijn nieuwe Monkey tree was binnengekomen. Ik weet zeker dat ik van geen van beiden spijt ga krijgen. Nu is er wel een hap uit mijn accessoire-budget. Maar hé, het is niet anders!

Wat het uitgave-patroon betreft ben ik blij met het voornemen van een beperkt budget, maar ik moet zeggen dat helemaal niets mogen kopen makkelijker was. Niet dat ik daar naar terug wil, maar ik mag nu weer nadenken over wat ik wil. En dus steeds afwegen of ik iets voor langere tijd leuk zal vinden. Ik denk dus weer wel meer aan kleding. Nu overweeg ik of het voor die rust niet beter is twee momenten in te zetten: eentje in de lente en een in de herfst. Misschien een probeersel voor 2014. Twee keer per jaar kleding kopen en dat is het dan.  Wie weet!

P.S. Voor de ontmoeting met het persmeisje en de uitgever, zie instagram

Comments
2 Responses to “O jee, twee”
  1. Hadassa schreef:

    Oh, wat zijn ze mooooi! Ik wil ‘m ook, die picking flowers, in het bruin…
    Xx

  2. Marieke schreef:

    Het persmeisje zegt: topaankopen!

Geef een reactie

