Inspiratiebron

reddSuperleuk: ik ga Laura de Jong, oprichtster van de Free Fashion Challenge (en dus mijn inspiratiebron), ontmoeten! Afgelopen week ontving ik een e-mail van haar met de mededeling dat ze via via van mij en m’n blog had gehoord. De meeste van haar Free Fashion-volgers blijven voor haar anoniem en het leek haar leuk om elkaar te ontmoeten. Mij ook!

De Jong heeft overigens een boek geschreven over haar ervaringen met het niet kopen. In april komt het uit: http://www.bispublishers.nl/bookpage.php?id=240

Nog zoiets leuks deze week: Woensdag heb ik Esther Coppoolse, chef mode van Elle geïnterviewd voor mijn boek. Daarover later meer.

En dan mijn nieuwe zwarte vestje: Nu al een succes! Sinds ik het heb draag ik het iedere dag en steeds op een andere manier. Ik hoop dat mijn zes andere aankopen dit jaar net zo goed gaan bevallen, dan heb ik het uitstekend gedaan dit jaar! Natuurlijk heb ik nu al heel veel zin om die andere te kopen. Dat is overigens een van de dingen die ik met Esther Coppoolse heb besproken: waar zou ik mijn geld dit jaar in investeren nu ik een tijdloze garderobe wil opbouwen? Ook zij zegt: zwart colbertje, witte bloes, mooie broek. En ook: leren bikerjack, trenchcoat is ’n goeie, camel jas ook. En ze gaf me goede hoop op een multi-seizoens rood jurkje… Ik zou alleen het dubbele budget moeten uittrekken voor dit doeleinde, vindt Coppoolse. Als ik echt wil investeren in items die langer meegaan moet ik geen bloesje van veertig euro kopen. Kortom: echt een uitdaging dat voornemen van mij!

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

