Eerste kleer!

Aaaagghh, ik heb mijn eerste aankoop gedaan. Een zwart vestje (van Yarn Unit – voor wie dat wat zegt – bij Sissy Boy) dat ik elk jaargetijde aan kan trekken. Op een broek of jurkje. Een basisvestje waar het mij (ook volgens de styliste van Margriet!) aan ontbrak.  Het was heel raar om in een pashokje te staan en om te betalen. Ik voelde niet de gebruikelijke opwinding. Ik ben blij met het vest, maar niet op een manier dat mijn leven nu ineens veel leuker is.  Ik ben benieuwd of deze ene aankoop een andere uitlokt, omdat het vestje misschien wel erg nieuw afsteek tegen de rest van mijn kleding die al ouder is dus. We zullen zien.

En ik heb nog een soort maillot-legging gekocht. Die valt onder de sokken-en-onderbroeken-pot en gaat dus niet van mijn budget af. Ik heb toch het idee dat ik het moet melden hier. Alsof ik lieg als ik het niet doe… Misschien sla ik een beetje door.

Comments
2 Responses to “Eerste kleer!”
  1. Angelique schreef:

    joehoe, gefeliciteerd! heb je wel genoten van je aankoop? het ziet eruit als een heel handig en praktisch vest…. nog 6 stukken te gaan…..

    • uitgekleed schreef:

      Heel handig! Ik draag het vestje iedere dag. Ik kon nog niet echt genieten van de aankoop, maar ik heb er wel een happening van gemaakt door de verkoopsters (die mij hadden gemist …) in te lichten over mijn afgelopen koop-dieetjaar.

Geef een reactie

