Konijn en koplamp

Ik voel me een konijn die in de koplampen staart: ik verstar bij de shopvrijheid die mij nu overvalt. Ik weet niet wat ik ermee aan moet! Wat een grap. Ik wil wel nieuwe kleding. Graag ook, maar ik weet niet wat. En een aanschaf gaat van m’n budget en van mijn aantal kleding stukken af.
Goed systeem heb ik bedacht!

Voor wie het interesseert: in de linkerkolom zie je mijn longlist aan wensen en het budget dat ik (nog) heb. Laatste wens (nog niet op de list): leren broek van Hunkydory (nog meer dan 200 euro en dan is-ie al in de uitverkoop) Hier heeft Sabrina Meijer van AfterDRK hem aan. Fantastisch toch?:

afterdrk-leatherandstripes3

Comments
One Response to “Konijn en koplamp”
  1. Hilde schreef:

    Doet me denken aan toen ik flink wat kilo’s was afgevallen, de angst dat als je 1 gebakje neemt, je weer terugvalt in je oude gedrag. Gelukkig is dat bij mij niet gebeurd, zal bij jou vast ook niet gebeuren!
    Onze eerste week zit erop en tot nu toe valt het reuze mee. Wat me opviel was de ingesleten gewoonte om even binnen te lopen als ik langs een interessante winkel kom; ik moet nu gewoon even op de rem, wel grappig om te merken….
    Succes verder!

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

