Niente

11a8409de02767e1c1ff808cdc50883dIk heb nog steeds niks gekocht.
Ik wil wel, maar ik durf niet! Ik heb maar zeven kansen om en ik wil wel dat ik het goede aanschaf. Het feit dat het nu mag is raar, na een verbod van een jaar. Kan ik nu dan concluderen dat ik echt goed afgekickt ben? Ik hoop het. Dat zou werkelijk fantastisch zijn!

Ik heb trouwens een knoop doorgehakt over de Keecie-tas: ik geef mezelf pas een cadeau (dus buiten mijn budget om) als mijn boek af is. Dat is nog eens een stok achter de deur!

Comments
One Response to “Niente”
  1. Anita schreef:

    Mmm… Je begint weer opnieuw? De teller staat weer op 12 maanden…

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

