Niet te geloven

Nog maar twee nachtjes slapen en ik zou zomaar de stad in kunnen lopen en een kleer kopen. Niet te geloven! Het is een raar idee. En niet iets waar ik heel erg naar uit zie eerlijk gezegd.k7027521

Echt niet! Ik heb mijn wensen, maar ik heb niet de wens een winkel  binnen te stappen. Vind het zelfs een beetje eng. Ik wil persé niet dat het wordt zoals het was. Niets-kopen is makkelijker dan een beetje-kopen. Dus ik ga mezelf helpen met mondjes-maat-shoppen door (wederom) een jaar lang een  uitdaging aan te gaan. Een nieuwe dus.

Hoe, wat, waar, wanneer, waarom, lees je vrijdag. Hier op uitgekleed.

Comments
4 Responses to “Niet te geloven”
  1. Marieke schreef:

    Wat jammer dat ik nu pas op jouw blog terecht kom. Ik had graag meegelezen. Een jaar lang geen kleding kopen, van het idee alleen al krijg ik hebt benauwd! Knap hoor, dat je het volgehouden hebt, Wat zul je veel geld overgehouden hebben dit jaar 😉

  2. uitgekleed schreef:

    Je kunt mijn nieuwe uitdaging gaan volgen, dus zeker welkom!
    (en eind dit jaar verschijnt m’n boek over mijn jaar geen kleding kopen!)

  3. Hilde schreef:

    Nog drie uur en dan gaat mijn sabbatical beginnen, ik kijk er echt naar uit!
    Samen met twee collega’s en een buurvrouw van collega. Verder is er nog een vriendin die haar kledingbudget heeft gehalveerd en een familielid dat vrijwel alleen nog tweedehands kleding koopt. Steeds meer mensen die bewust nadenken over hun kledingkoopgedrag dus!
    Ik ben erg benieuwd naar je volgende uitdaging en ook hoe het nu verder zal gaan, ga je meteen shoppen dit weekend of kies je voor de rust van het gericht winkelen?!?!
    Gefeliciteerd alvast met het behalen van deze eindstreep! en we nemen straks figuurlijk het stokje van je over!

    groet, Hilde

Geef een reactie

