HEBBEN! hebben

* Ring, was € 90,76, nu € 44, 77! Ik hoop dat-ie er volgende week nog steeds is… duimen!
* Zilveren hakschoenen, staan inmiddels voor 50% korting in de etalage, maar ik heb geen idee wat ze kosten
(dat staat er dan weer niet bij)
* Clarks, gevoerd (zand suède), waren € 139,95, nu € 111, 95, maar aangezien het voorjaar er aan komt:
ze zijn er ook in prachtig mooi roze, maar dan niet gevoerd20353031_A_p(€ 124,95)

* Trenchcoat, daar moet ik naar op zoek, geen idee van een prijs dus
* Circle necklace, € 43
* Tas Hungry Harry van Keecie
€ 179
* Broek Etsy € 72
* Rood jurkje is uit de film Beginners, dus … op zoek! Eentje die in alle jaargetijden kan, netjes en nonchalant...

Acht stuks aan kleding en accessoires op een heel jaar, dat is niet veel. Alleen zijn er wensen bijgekomen…

Tijdens de afgelopen koude weken bleek mijn warmste jas niet warm genoeg. Voor wandeltochten met mijn liefde wil ik wandelschoenen en toch liever een rugzak van Fjällräven 23510-220(€ 59,90) dan een tote-exemplaar (Doe mij trouwens maar een Greenland Parka Fjällräven tegen de koude Greenland Parka W 620 Green-p,
€ 285). En dan heb ik het afgelopen jaar nog een soort tas gemist en dat is een kleintje. Niet dagelijks, maar wel voor als ik uit ga, of naar een feestje. Ook daarvan heeft Keecie een formaat picks_darkbrown2picks_darkbrown (€ 99,00) waar ik heel erg warm voor loop.

Geef een reactie

