Gelukkig nieuwjaar!

Gelukkig Nieuwjaar iedereen!
Fijne tijd gehad? Ik zeker.

Kerstmis in Bergen

Oud & Nieuw in Barjac

En nu is het aftellen in dagen begonnen!
Nog 29 dagen en mijn jaar niet-kopen is voltooid. Ineens gaat het hartstikke snel. Ongelooflijk! Ik kijk er met gemengde gevoelens naar uit. Leuk om straks weer iets te mogen kopen. Maar het is ook eng: verval ik dan weer in oud gedrag? Dat wil ik echt niet. Dan is mijn hele jaar voor niets geweest. Het moeilijkste komt dus eigenlijk nog: verantwoord kopen.
Ik heb al een plannetje…

Comments
6 Responses to “Gelukkig nieuwjaar!”
  1. Hilde hooijer schreef:

    Jij ook gelukkig nieuwjaar gewenst! Ziet er gezellig uit! Ik hoop dat het je lukt om bewuster te gaan kopen. Spannend, over even zoveel dagen begint dus mijn koopvrije jaar, afgezien van een paar oorbellen heb ik de laatste weken al niets meer gekocht. Binnenkort ga ik nog een dagje shoppen met m’n dochter en dan is het klaar,

    • uitgekleed schreef:

      Wat goed Hilde! Hoe voelt het tot nu toe?
      Weet je al of je een blog gaat bijhouden? Of kies je voor een dagboek?
      Het helpt als je het zoveel mogelijk openbaar maakt en voor een uitlaatklep zorgt.
      En ik ben zelf natuurlijk heel nieuwsgierig hoe het je zal vergaan.

  2. Nancy Robinson schreef:

    Wow, wat een happy foto’s allemaal.
    Zo leuk voor je Joke!
    Happy New Year to you too, maar dat gaat helemaal lukken voorspel ik.
    Liefs,
    Nancy

  3. Hilde schreef:

    Ik ben natuurlijk nog niet echt begonnen…Maar ik ben wel al allerlei dingen aan het verzinnen die ik kan gaan doen in plaats van te gaan shoppen. Een blog bijhouden is niet echt wat voor mij, ik denk dat het heel ouderwets een dagboek wordt. Blijft jouw blog gewoon in de lucht na 1 februari? dan kan ik daar af en toe een berichtje op plaatsen.

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

