Fashion Lab

Mijn vest is af!
Eindelijk. Ik ben er heel blij mee.

Het zijn een beetje domme foto’s, maar ik hoop dat ze een idee geven. Het is een lang vest zonder knopen, lavendel en de boorden zijn diep aubergine (wilde ik ook laten zien, vandaar mijn hand zo raar voor mijn mond…)

150149

147En dan wil ik heel graag deze laarsjes HEBBEN voor erbij (gezien in de etalage van Fashion Lab in Utrecht, geen idee wat ze kosten). Leuk voor Kerstmis! Ik leer het nooit.

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

