Feest

Jongens, we hebben een feestje te vieren!fifties-dancing
Nou ja, ík heb een feestje te vieren, maar ik fuif graag samen. Bovendien heb ik jullie nodig!
(Geheel vrijblijvend overigens)

Ik ga een boek schrijven over mijn jaar geen kleding kopen en allerhande onderwerpen die samenhangen met koopverslaving en het doorbreken daarvan.
1 juli moet het af zijn zodat het boek in het najaar te koop is…

Ik houd jullie op de hoogte en zal af en toe iets voorleggen of een vraag stellen, zoiets.
Leuk?

Comments
2 Responses to “Feest”
  1. hadassa schreef:

    Jeeeee, het gaat dus toch door, gefeliciteerd! Tof zeg! X

  2. willy stokkers schreef:

    super knap! zelf probeer ik het eerst maar eens 1mnd vol te houden, waarvan inmiddels 12 dagen zijn gelukt haha. Erg moeilijk, maar het is nodig! Kan niet wachten tot je boek verschijnt, dat koop ik dan gelijk. Succes!

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

