Hartverwarmend

Op mijn IK WIL HET-blog kreeg ik een hartverwarmend berichtje van Hilde (zie hieronder). Heel leuk!
Wat mij meteen nieuwsgierig maakt: zijn er meer mensen van plan om een jaar lang (of een maand, of een kwartaal) geen kleding te kopen?

Ik hoor het graag!

Hallo Joke,

Ik kan me best voorstellen dat het zo voelt, maar ik hoop dat je het volhoudt! Voor je motivatie: ik heb een collega zo weten te overtuigen dat ze nu al een maand geen kleding heeft gekocht, ze gaat ook voor een jaar en twee andere collega’s gaan samen met mij starten! Dus het heeft wel zeker effect! Ze hebben ook jouw blog gevolgd… Zet-em op!

Groetjes, Hilde

Geef een reactie

