Festival van de creativiteit

Dit weekend viert Turnhout voor het eerst het weekend van de creativiteit. Er is ontzettend veel te doen. Ik ga er zondag heen met mijn broertje en mijn neefje.

Mijn broer is kok, dus hij is vast geïnteresseerd in allerlei workshops over eten en drinken. Mijn neefje wil  leren Trashbots maken.

Ik moet mijn weg nog vinden in het gigantische aanbod. Ik hoop dat er iets met wol is. Vast. En Atelier Belge spreekt me aan. En de supermarkt met jonge ontwerpers. Er is zelfs een creativiteitspreek op zondag door bioloog, journalist en schrijver Dirk Draulans (al is die geloof ik al uitverkocht). Er is zoveel te doen. En dat over de hele stad verspreid. In België!

Kijk anders even hier.

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

