IK WIL HET!

IK WIL NIEUWE KLEREN!!!

Laarzen, trui, broek, shirtje(s).
Ik wil het, ik wil het, ik wil het.

Ik heb niets specifieks in gedachten, ik heb gewoon zin om me nieuw te voelen.
De geur van nieuw textiel. De vouw in de mouw. De stof nog ongewassen.
Vandaag ben ik de inhoud van mijn kast zat. Ik vind mijn kleren saai. Ik denk niet meer echt na over wat ik aan doe.
Lekker rustig, dat zeker. Maar ik vind het vandaag ook saai en sloom.

Bah.

Had ik nu maar een beetje tempo gemaakt met het vest dat ik voor mezelf aan het breien ben. Maar helaas, het is nog lang niet af en ik weet sowieso niet of ik het nog wel zo leuk vind.
Lekker hoor, mopperen.

Comments
4 Responses to “IK WIL HET!”
  1. Hilde schreef:

    Hallo JOke, Ik kan me best voorstellen dat het zo voelt maar ik hoop dat je het volhoudt! Voor je motivatie: ik heb een collega zo weten te overtuigen dat ze nu al een maand geen kleding heeft gekocht, ze gaat ook voor een jaar en twee andere collega’s gaan samen met mij starten! dus het heeft wel zeker effect! ze hebben ook jouw blog gevolgd…Zet em op! groetjes, Hilde

    • uitgekleed schreef:

      Hoi Hilde,
      Dank voor je bericht! Dat doet me goed. Mag ik je berichtje gebruiken in een blog?
      Hoe is het met je sjaal?

      • Hilde schreef:

        Hi Joke,
        ja natuurlijk mag dat!

        Met m’n sjaal lukt het niet erg, eerst kreeg ik via die internetlink die op jouw site stond, het verkeerde garen toegestuurd, pikzwart, dat was niet de bedoeling. Gelukkig hebben ze alles keurig afgehandeld, ik kon het terugsturen en kreeg alle verzendkosten vergoed.
        Nu wel het goede garen gevonden, maar ik heb hem al twee keer uit moeten halen omdat hij veel te strak zit. Het is toch een col? ik krijg hem nauweljks over m’n hoofd en bij zit hij jou toch juist wel ruim zo te zien… Ik heb nu 36 steken opgezet maar nog lijkt hij niet erg wijd.. Dit weekend maar even verder breien en anders ga ik even langs de breiwinkel. Gelukkig is het nog niet extreem koud 😉 Fijn weekend en veel plezier in Turnhout, ziet er leuk uit!

      • uitgekleed schreef:

        Leuk! Welk naaldgrote had ik gezegd? Ik ben nu ineens bang de verkeerde. Er staat 15.00 mm op de achterkant van mijn breipennen.

        Verstuurd vanaf mijn iPhone

Geef een reactie

