Raar maar waar

Voor het eerst sinds lange tijd was ik  in H&M. Op zoek naar haarklemmetjes (ik ga mijn haar weer laten groeien!), die ik overigens uiteindelijk bij Kruidvat vond. Het was vreemd om tussen de kledingrekken te lopen. Onwennig. Ik was er niet meer thuis. Er hing zoveel! Ik realiseerde me dat ik totaal geen idee meer heb wat er allemaal in de winkels hangt. Ik ben mijn ‘feeling’ kwijt. Kon ik eerder in een oogopslag zien of er iets leuks/nieuws te kopen viel, nu was ik vooral overweldigd door alle jassen, truien, broeken. En, op het gevaar af dat ik snobbig klink, allemaal van een armoedige kwaliteit. Ik kreeg niet de minste aandrang om te gaan snuffelen en er de pareltjes (die zijn er altijd)  tussen uit te vissen.
Raar, maar waar. Ik ben er blij mee geloof ik. Ik kon me ineens voorstellen dat er mensen zijn die het moeilijk vinden om te kiezen en te beslissen wat ze willen aanschaffen.
Het is wat.

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

