Trenchcoatcrush

Nah! Nóóit van mijn leven gedacht dat ik mijn zinnen zou zetten op een trenchcoat (vond het altijd een tuttige jas waar heel belangrijk over werd gedaan). Maar het is gebeurd: ik wil er een…
Niet één van leer, niet in een andere kleur, noch één met spikes, gekke stiksels, gebreide mouwen. Nop. Ik wil gewoon de gewone. Maar dan weer niet die van Burberry.
Ik wil deze van Filippa K.

En toch ben ik nog steeds erg in mijn sas met het niet-kopen. Steeds meer eigenlijk, of zou dat komen omdat het einde min of meer in zicht is? Min of meer.

O ja, ik wil ook een pak. Daarover een andere keer.

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

