L’été indien

Wat worden we verwend met een nazomer! Fijn, want hoe dol ik ben op de zon, wat kleding betreft is hartje zomer niet mijn favoriete seizoen. Ik ben snel uitgekeken op zomerjurkjes en als het over de 23 graden is kan ik niks met hoge hakken, want dan zwellen mijn voeten op en krijg ik blaren. Bovendien ziet het er niet uit die rode garnaaltenen die uit mijn schoenen piepen. Dan de Indian summer. De zon is nog steeds lekker (of lekkerder), blote benen geen probleem.

In die stemming heb ik onlangs mijn leren rok (Marktplaatskoopje van vorig jaar!) herontdekt. Ik ben er blij mee alsof-ie nieuw is, al heb ik er naar mijn mening nogal een kont in. Maar goed, blij dus. Dit kan zomaar eens een persoonlijk najaars-, en wie weet winterhit worden!

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

