Uitdunnen

Ik ben lekker op dreef: heb mijn kledingkast nog eens uitgedund. Alles wat niet mooi meer zit, verwassen is, te lang ongedragen enzovoorts, hup weg. Ik ga er vanuit dat er nog een aantal rondes nodig is om mijn garderobe strak en in shape te krijgen. Ik kan het iedereen aanraden. De kleding die overblijft krijgt op de een of andere manier meer glans. Echt, als je weer eens denkt dat je niets hebt om te dragen, hark dan door je kleding en gooi weg wat niet meer kan, of wat al een aantal jaar onaangeroerd op de plank ligt. Wedden dat je iets vindt waarvan je was vergeten dat je het had?

Tip Maak een twijfeltas: items waar je nog geen afscheid van kunt nemen doe je in die tas, mis je iets het komende seizoen dan haal je het er weer uit. Niks gemist: in de zak van Max. Of ruilen met vriendinnen, of op Marktplaats verkopen.

Ik wil geen afscheid van ze nemen, maar ze zijn kapot.
Voor het bloesje heb ik al een knoopje gevonden, in de andere gevallen hoop ik dat de kleermaker uitkomst biedt, ik kan zelf niet netjes naaien.

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

