WolWeek

Nu ik zo blij ben met mijn vest/cape/poncho heeft het breivirus mij weer helemaal in zijn greep. Gelukkig heb ik nog iets op de pennen staan (en nog meer op het netvlies aan de binnenkant van mijn ogen).

In deze wolstemming alvast een blik ver vooruit! Op initiatief van nota bene prins Charles is er dit najaar namelijk een heuse ‘WolWeek’ in Amsterdam. Echt, prins Charles. Erkend beschermheer van natuur en milieu. Hij vindt dat de duurzame eigenschappen van wol veel te bieden heeft voor de mode- interieur en designbranche. Mijn idee!

The Campaign for Wool begon in 2010 in Charles’ thuisland, daarna werd het ‘internationaal uitgerold’, van 5 t/m 9 november dit jaar dus in Nederland. De week start met de opening van een mode- en designtentoonstelling. Tijdens de ‘WolWeek’ worden in musea, galeries en winkels wol-activiteiten georganiseerd, is er een fototentoonstelling en staan er winkelacties op het programma.

Su-perleuk!

www.campaignforwool.nl

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

