Vakantiepost

Zo, nog een paar uur en ik ben onderweg naar Florence. Daarom een extra lange vakantiepost.
Allereerst over een ketting die ik onder het kopje ‘Nondeju’ had willen posten. Want mooi en rock deze ketting van Dannijo, maar onmenselijk duur. Honderden euro’s leg je neer als je een sieraad van deze dames aan wilt schaffen.

Dus maar zelf iets verzonnen. Deze ijzerhandel (bij Beadies gekocht, slotje eraan gemaakt en klaar). Haalt het natuurlijk niet bij een Dannijo, maar toch. Een aanvulling op mijn eerdere sieraden.

En toen wilde ik nog een armbandje maken.

Doe je zo:

Grappig, staalkaart van menskleuren:

Voor het echt goede effect, kijk hier.

Bang dat je deze zomer een ‘sun-kissed’ kleurtje wel kunt vergeten als je in Nederland blijft?
Met perzikkleurige make-up lijk je bruiner. Echt!

Dacht dat ik geen bikini had en dat ik onder het mom van ondergoed een nieuwe moest kopen, maar ik vond er nog een van H&M (kleurt goed bij mijn nagellak, hahahaha). M’n kortgeknipte spijkerbroek nog korter geknipt en ik ben klaar voor mijn vakantie!

P.S. In de linkerkolom nieuwe quotes, wat filmpjes en DIY.

Comments
2 Responses to “Vakantiepost”
  1. Nancy Robinson schreef:

    Goed bezig, de nieuwe ketting is een vondst!
    geniet van je vakantie.

  2. Nancy Robinson schreef:

    O, en ik ben geloof ik bizar geel, afgaande op de Pantones..

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

