10 lessen

Wat ik het afgelopen kooploze half jaar heb geleerd:

1. Ik geef uit wat ik heb, maakt niet uit waaraan. Als het niet aan kleding is, dan wel aan eten, koffie of nagellak

2. Ik ben lichtelijk verslaafd geraakt aan nagellak

3. Online fake-shoppen helpt om mijn koopdrang te stillen

4. Ik heb leuke kleding, want ik ben er nog steeds niet op uitgekeken

5. Ik heb een voorkeur gekregen voor de kleuren zwart, blauw, grijs (tik nu zelfs met grijze lak op mijn nagels), wit en bruin

6. Ik heb weinig zogenaamde basics en veel opvallende items
(lees: volgend jaar basis stukken aanschaffen, dit shirt bijvoorbeeld!)

7. Mijn verlangen naar sieraden is groter dan naar kleding

8. En ja, ik zou ook graag nieuwe schoenen kopen

9. O ja en tassen natuurlijk. Toch ben ik nog steeds heel tevreden met mijn eigen donkerblauwe Cowboy bag.

(Ook al heeft bijna iedereen er een)

10. Het is heerlijk rustig om geen tijd door te brengen in overvolle winkels

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

