Tas

Keecie

Droomde vannacht dat ik twee truien kocht. Aan de kassa werd me één of andere kortingskaart aangeboden.  Toen pas bedacht ik dat het niet mocht: kleding kopen.
‘Ja, maar dit is anders,’ zei vriendin T. die erbij was.
‘Nee,’ zie ik. ‘Nee, nee, nee. Wat stelt een jaar stoppen met kopen voor als ik dit nu aanschaf?!’
‘Mag ik teruggeven?’ vroeg ik aan de man achter de kassa. Dat mocht.

Ik kan de droom wel een beetje verklaren. Het eerste echte shop-stop-probleem dient zich namelijk aan. Ik ga op vakantie en ik heb geen fatsoenlijke maat handtas om een dag mee door Florence te zwerven. Ik heb of een heel kleintje waar geen boek in past, of een grote – zware – die ik iedere dag meeneem naar m’n werk en waar juist te veel in kan. Tja, je kunt maar een probleem hebben! Deze van Keecie lijkt me perfect. Ach, hij is vast heel zwaar. Of lelijk in het echt.

Zelf maken kan ik niet denk ik, maar kijk hoe leuk dit eruit ziet. Voor de handigerds:

klik hier om zelf te maken

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

