Cowboy Keecie

Cadeau: leren tas twv € 159

Ontvang 10 x ELLE Decoration én de leren Window Shopper van Keecie t.w.v. € 159 voor slechts € 69,95 (i.p.v. € 223,95)!

12X RED + LEREN COWBOYSBAG. NU SAMEN VOOR € 59,95

Neem nu een jaarabonnement op Red voor slechts € 59,95 en ontvang deze stoere cowboysbag ter waarde van € 139,95.

Niet te geloven, ik koop twee bladen en in beide tijdschriften een aanbieding met tassen die ik ZO graag  zou willen HEBBEN.
Ik ben geen rekenwonder, maar ik zie zo dat ik een dief van mijn eigen portemonnee ben als ik me niet op beide bladen abonneer. Toch?

 

(Foto op de voorkant is een uitsnede van kunstwerk ‘Cowboy Max’ van Jeroen Allart, http://www.jeroenallart.nl)

Geef een reactie

