Nagellak

Tot op heden heb ik  de huidige nagellaktrend aan mij voorbij laten gaan. Het mooist vind ik toch de traditioneel rode kleuren geloof ik. Bovendien heb ik lelijke nagels, ze zijn geribbeld. Maar gisteren zag ik deze tinten in Red. Ze komen dicht in de buurt van mijn Verboden Paradijs-kleur. Het is natuurlijk heerlijk om alsnog mijn toenmalige wens uit te voeren. Ik denk er dan ook sterk aan zo’n fijn potje aan te schaffen. Sterker nog, ik droomde er afgelopen nacht zelfs over! Alleen beklijfde de lak niet. Het droop steeds van mijn nagel af…

Zal ik het doen, of zal ik het niet doen?

Geef een reactie

