SandrabrA

Eigenwijs. Of Schijterig. Of toch een kniepert. Wat ik ook ben, ik was zo dom om toch eerst beha’s te gaan passen bij V&D. Niks zat goed. Ik kreeg honger, ik kreeg dorst, maar nu ik eenmaal de stap had gemaakt om daadwerkelijk een beha te gaan kopen, wilde ik er met een thuiskomen. Tientallen hangers met  bustehouders sleepte ik het kleedhok in en weer uit. Niks zat goed of bood enige ondersteuning. ‘Ga nou gewoon naar SandrabrA‘, zei ik tegen mezelf.
Na de zoveelste mislukte vracht gepast en weer teruggebracht te hebben en een inzinking nabij door de aanblik van vet en slap oud vel in de passpiegel ging ik inderdaad naar de behaspeciaalzaak. Had ik dat nou maar meteen gedaan! Niks gesjor, getrek, maten opnemen en gordijnen willekeurig opentrekken. Ik kreeg eerst een pasbeha in de maat die ik dacht nodig te hebben. Vervolgens kon Sandra zien of-ie paste of waar het aan schortte – het paste! – en kwam met handenvol moois (en prijzigs, dat wel) bij de paskamer. Alle beha’s pasten mij! En ze stonden mooi bovendien. Hoera, hier werd ik blij van! Mijn portemonnee een stuk minder – 107 euro voor twee beha’s! -, maar dat wist Sandra ook: ‘Als ik de prijs snel zeg, valt het mee,’ grapte ze.

Volgende maand ga ik er nog een kopen. Drie beha’s is het minimum volgens Sandra. Een beha twee dagen dragen, dan op de hand wassen in koud water met beetje wasmiddel. Uitspoelen en te drogen hangen. Na elke wasbeurt worden ze beter, de beha’s, dat zei ze ook nog- wist ik niet.

Kortom heb je gemieter met je beha, ga dan naar een speciaalzaak. Kan goed dat het aan de omvang ligt. De meeste zaken gaan niet lager dan omvang 75, SandrabrA wel, zij gaat tot 60! Een verademing!

Geef een reactie

