Cool!

Ben super blij: mijn bleeksessie heeft erg leuk uitgepakt vind ik. Kijk, hoe cool!
Ik ga het nog een keer doen. Achter in mijn kast vond ik namelijk een donkerblauwe spijkerbroek met verfklodders erop. Die ga ik er af halen en dan weer met bleek (sorry bloemetjes, bijtjes en de rest van de natuur) in de weer. Nu met een ander bleek-idee in mijn hoofd. Spannend!


Lijkt wel een beetje op, toch? Nou ja, een beetje dan…

Ook zelf doen?

Benodigdheden:

* spijkerbroek
* bleek
* grote postelastieken
* rubber handschoenen
* en een emmer of teiltje

1. Maak de spijkerbroek nat
2. Even uitwringen
3. Bind de elastieken om de broek (beginnen bij de broekspijpen). Minder elastieken = meer stukken broek gebleekt
4. Volgens mij zijn er officiële verhoudingen water/bleek, maar ik heb een halve fles leeggegoten in een teiltje en dat tot de rand aangevuld met water
5. Broek erin en af en toe even kijken of je het al bleek genoeg vindt. Misschien moet je er iets opleggen als het pakketje gaat drijven.
6. Bleek genoeg? Wassen, drogen en aan trekken!

Comments
One Response to “Cool!”
  1. DIYDutch schreef:

    Super leuk!

Geef een reactie

