Hungry Harry

Dipje. Ik heb zin om er de brui aan te geven. Stom idee: een jaar geen kleren kopen. 365 dagen lang mezelf pesten. Waarom in godsnaam denk ik vandaag. Irritant gedoe. Ik wéét dat ik er spijt van krijg, heel veel (en het is mijn eer te na, dat vooral geloof ik),  maar anders zou ik het liefst mijn creditcard pakken en hem lekker laten ronken.

HEBBEN


Tas Hungry Harry van Keecie (43 x 36 cm, 179,00 euro)

Korte blazer van tweed met schuin lopende ritssluiting, ronde hals en rafel detail aan uiteinden mouw en boorden, 79,96 euro bij WE

Twee vintage armbandjes, 40 dollar, Etsy

Meer Etsy: pastel bloesje met Peter Pan kraag. Echt prachtig vind ik. Ik ben er verliefd op: 159 dollar

In dezelfde sfeer van mijn lievelingstrui een legging, 98 dollar

Stijlvol toch, deze jas?
(123 dollar)

Comments
6 Responses to “Hungry Harry”
  1. Anonieme schoen fetish man schreef:

    Ohw Joke, wat doe jij jezelf ook aan:(
    Kun je niet beter stoppen (nee, niet shoppen, maar stoppen)
    met naar al dat lekkers te kijken?

  2. hadassa schreef:

    & Ik wil die trui dan wel weer bij de tas…
    Hoop niet dat ie (de tas) de aanwakkeraar is geweest…
    Je mag m wel een x lenen hoor!
    XX

  3. Nancy Robinson schreef:

    mmmmm die tas is gewoon te leuk. Hadassa: jouw schuld dit alles.

  4. hadassa schreef:

    Jaaa, mijn schuld, snorry!
    Ik heb nog gekeken voor het vestje op marktplaats maar helaaas…
    Gaat het weer een beetje met de koopdrang?
    XX

Geef een reactie

  • Joke Weststrate

    jokeweststrate@gmail.com

    Btw Nr. NL149392576B01 | KvK Nr. 62573217

