Monki

Komt er een Monki-winkel in mijn stad, kan ik er niet naar toe! Ik kan er wel naar binnen natuurlijk, maar waarom zou ik dat doen als ik met lege handen naar buiten moet lopen? Ik baal er van! En dat vind ik reuze kinderachtig van mezelf.

Met denkbeeldige oogkleppen liep ik naar de HEMA om wattenschijfjes te halen (= kopen). Omdat ik nu eenmaal in het centrum woon loop ik bijna altijd wel door een winkelstraat op weg naar welk doen dan ook. Ici Paris was weg, dat had ik eerder al gezien. En in dat pand wordt nu een Monki ingericht. Pal naast de Zweedse moederonderneming H&M. De Monki-collectie – mix van Scandinavisch design en streetware – richt zich officieel op jongeren geloof ik, maar dat is natuurlijk maar een mening. Hè, wat zou ik daar graag een ‘gewaadje’ uit de rekken trekken. Eentje waardoor mijn hele zomergarderobe zou zijn opgefrist. Helaas, pindakaas. Droomde vannacht trouwens dat ik ineens nieuwe kleding aanhad. Een geel-zwart gestreept (?) t-shirt. Ik had het fijne gevoel van nieuwe kleding (= een nieuwe Joke), maar het knaagde. En ik was aan het dubben of ik het eerlijk zou opbiechten. Mooi is dat! Grote opluchting toen ik wakker werd natuurlijk. Het was wederom maar een droom! Pfieuw! Overmorgen naar Parijs. Hoe moeilijk wordt het daar? Duim voor mij, denk aan mij!

Comments
2 Responses to “Monki”
  1. Carine schreef:

    Gelukkig is er genoeg cultureels te doen in Parijs en kan je die leuke tweedehands kledingwinkels overslaan. Succes. Je kan het!!!!
    X Carine

  2. hadassa schreef:

    Zal duimen maar geniet vooral!

Geef een reactie

