Laatste aankoop

30 januari 2012. Mijn laatste aankoop is binnen. Een heerlijke trui van een Litouwse Etsy-collega Le Muse. Dat wordt vast en zeker een lievelingstrui, want ik ben er nu al verliefd op. Warm, zacht, heel lange mouwen. Echt een gezellige trui. Vanaf nu is het dus begonnen. Nu is er de ik-hoef-niet-eens-te-prakizeren-over-kopen-rust. Ik vraag me af wanneer ik op mijn handen moeten gaan bijten/zitten/staan om niet toch dat ene pareltje onder de kledingstukken uit het (eventueel digitale) rek te plukken en naar de kassa te rennen met het idee dat mijn leven nu, met deze aankoop, compleet is.

Comments
One Response to “Laatste aankoop”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] te kopen. Volgens mijn trouwjurkenbuurvrouw is het namelijk heel makkelijk om kleding zoals mijn lievelingstrui te maken op zo’n machine. Wat fantastisch zou dat zijn! Share this:TwitterFacebookVind ik […]



Geef een reactie

